19 oktober, 2008

helg.

min helg har varit bra, riktigt bra och i riktigt bra sällskap dessutom.
lite pyjamasparty hos freya på fredagen. hur bra som helst verkligen! stämningen på topp även när simon, oscar, erik och alle kom. uppe hela natten, men va gör det?
live like you were dying!

lördagen fylldes med att glo på tv och film! oliver och gänget & what happens in vegas hanns med! mycket bra filmer båda två! hem en liten stund för fix och sen möta söta isabel för att ta oss upp till salar som fyller 18 i morgon! grattis på han.
längesen jag träffade folket som brukar vara på dem festerna så det var faktiskt riktigt roligt! men jag var nykter och duktig som gick hem tidigt. (även fast jag gick hem till gabriella)

jag har kommit på att jag ska börja skriva ner va jag gör på bloggen. mest för att kunna gå tillbaka och minnas vad jag gjort. tyvärr så glömmer man ju vissa saker men man kommer snabbt på dem igen när man läser vad man skrivit om!
så det ska ändras på. mer blogg åt folket! haha, på tal om inget så tror jag inte att jag har fått en enda kommentar. eller jo, EN!
av freya, så jag vet inte riktigt om den ränkas så himla mycket.


jag har i allafall skrivit klar min introduction på en minut nu. den är verkligen inte bra. men jag har inte så mycket tid att spela på. det blir ju så när man skjuter upp arbetet..
& jag försöker få tag i gabriella. jag vill till statoil och hon och simon ska följa med! PUNKT SLUT.


can't get your memory of my mind, just want your heartbeat on top of mine.
- anberlin
puss o sånt!

Inga kommentarer: