05 november, 2008

det är inte ens kul.

nej det är verkligen inte kul att ha så sjukt mycket att plugga som vi har nu.
sitter här med min kalender och deppar sönder.

i morgon, torsdag: svensa redovisning & prov på ekologi
fredag: prov på kondition
tisdag, näsa vecka: europakunskaparbetet klar + redovisning
onsdag: speech på 3 minuter om ett föremål
torsdag: uppspelning av vår jävla shakespear pjäs.

JAG VILL INTE HA SÅHÄR MYCKET I SKOLAN,
för jag tycker om att gå i skolan. jag älskar min klass, jag älskar att kimberly går i min klass, jag gillar mina lärare och jag älskar min linje! men det är inte så sjukt peppande att gå dit när man vet vad som väntar.
PLUS att jag är så dålig på matte att jag bara vill slå sönder något.
PLUS att du kan bara dra åt helvete!

nu ska jag fortsätta med mitt förbannande plugg och sen gå ut och gå en sväng.
sen hoppas jag att gabriella vill ha besök.

Inga kommentarer: