24 mars, 2009

jag skriver aldrig, jag är nog sämst på att blogga.
men om du orkar läsa ska jag skriva en liten "catch-up"

jag jobbar ganska mycket och jag älskare. the loveli ladies at my work asså!
jag ska bli grym på bräda nu till sommaren. det är sjukt kul! så häng med till tennisplan för fasiken!
jag lyssnar på musik och sjunger 24/7, precis som vanligt dock.
älskar mitt nya halsband med texten hope.
min tatuering är finast i hela världen faktiskt.
jag & världens bästa klimbass har äntligen beställt våra biljetter till P&L, det är bra skit.
freya fick en fucking bil i 18-års present! DET gillar vi.
skolan suger.
tyskarna kommer på söndag, så count me out next week.

well that's about it.
for now.

nu har jag en massa plugg att göra.
jag har svenska prov och ett tal att skriva tills på torsdag.

puss o sånt!

Inga kommentarer: