15 juli, 2009

nu såhär på sommaren får ni faktiskt ha lite överseende med att jag inte uppdaterar så mycket, mina trogna läsare..
jag menar, kommentarerna duggar ju inte direkt så tätt.


senaste dagarna har spenderats på min baksida med mina bästa.
alla tider!
carolina, johanna, cornelia, stoffe, petra, gabriella & såklart boysen!
ni förgyller mitt liv,
alla gånger!
ikväll saknade vi dock älskade skabbi, men hon jobbade.
och på tal om jobb.
fan va vi jobbar! och bra jobbar vi med vill jag lova.


nu ska vi sova, min fruga och jag.
hur ska jag någonsin i mitt liv klara av att bo helt ensam?
jag blirr mörkrädd bara av att tänka på det. kom och sov hos mig!



förövrigt så bara älskar jag bloggen om lerums skvaller,
har du inte kollat så har du ju missat nåt.
lerumskvaller.blogg.se

KYSS MIG!

Inga kommentarer: