22 oktober, 2009

är så jävla irriterad nu för tiden, antagligen på grund av en mängd olika saker som jag faktiskt inte har varken tid eller ork att ta tag i.

kollade i min kalender för en liten stund sedan och det gick upp för mig att jag har pluggat på någonting varje dag i tre veckor. varje dag i tre veckor harjag gjort något slags skolarbete. jag tycker i alla fall inte att det ska vara så, för jag orkar inte. och jag vet inte hur, men det har faktiskt gått bra på de allra flesta grejerna jag gjort. kanske fungerar jag som bäst under press? men inte fan gillar jag press för det.

cabaré är något jag vill nämna här i dig, min lilla blogg. jag lovar att det kommer bli så kickass jävla bra och jag är så förväntansfull att jag nästan spricker!


you traded me for someone else,
just like i wouldn't notice.
but i do,
and you don't notice.

Inga kommentarer: