20 oktober, 2009

bulletproof it is. här sitter jag och diggar men diggar inte mitt förtillfället ganska meningslösa och tråkiga liv. vill inte påstå att jag är rockigaste personen på jorden, men jag är jävligt rolig, okej? men just nu är det fan inte mycket som är roligt. DEFINITIVT, med stora bokstäver, inte skolan. skulle inte bli aslessen om någon valde att droppa en hemmagjort molotovcocktail (det är en fet jävla bomb för er som inte visste) och blåsa iväg hela skiten. ungefär som den lilla frisören som ligger påväg till skolan. var jag elak nu? äh, det var så jävla längesen jag var elak mot någon, funderar på att vara bitch i morgon bara för det.

nu fick ni en massa meningslöst bajs att läsa. nu ska jag dyka ner med näsan i min miljökunskap bok. kan vara intressantaste just nu.

vill även dela med mig om ytterligare en sak. det är nämligen så att jag börjar fundera på om min kontakt mellan hjärna och händer fungerar som den ska. när jag till exempel ska skriva på datorn så tänker jag ut en helt perfekt mening och när jag sen läser vad jag skrivit så stämmer det inte alls med det jag tänkte att jag skulle skriva. sen att jag har vält tre glas med vatten idag är ju en helt annan historia. men den tar vi inte nu.

nu ska jag som sagt umgås med mina skolböcker. slem

Inga kommentarer: