25 september, 2008

mamma mia

igår var jag och mamma på mamma mia. passande va?
jag har ju hört att den ska vara jättebra och hit och dit..
men herregud, jag är kär! jag är kär i hela filmen, i låtarna, i grekland i ALLT.
ett tips: SE DEN!
jag vet ju i alla fall att den ska köpas när den kommer ut!


honey, honey how he thrills me.. aaha!


måste bara skriva av mig lite. denna veckan har verkligen varit helt galen med helt galet mycket att göra och nu är naturkunskapen, svenskan och speechet i allafall kvar. nu är det bara spanska prov i morgon, speech och europakunskap på tisdag kvar. asså detta är fan INTE okej. Jag är så jävla trött efter skolan att jag bara vill gråta. jag somnar alltid innan tio och det är sjukt, för jag är verkligen en kvällsmänniska. AH! jag orkar fan inte med skolan om det ska vara såhär hela jävla tiden. nää, nu får jag sluta för jag blir arg nu.

en en kul sak är att jag får lön i morgon!
fasiken va gött!
smink skall köpas for sure!


nu ska jag ut en sväng och träffa älskade peet,
puss o sånt!

Inga kommentarer: