15 september, 2008

people get ready.

måndag. måndag. måndag.
ganska seg. men jag har städat mitt rum!
förresten har jag kommit på att jag är jävligt bra på att städa, det är ju synd att jag tycker att det är så sjukt tråkigt bara.


min helg har varit som vanligt kanon! pinsam, men ändå kanon!
med mina älskade brudar kan det inte gå fel. min frey var dock saknad.
var hos alexander & sen sov jag hos conne. hon är alldeles för bra asså! tack älskade.

och fredagen var hur kul som helst. klassen var ute på öckerö och tjeckade in goa saker i havet.
det var fint väderoch jag, kimberly och isabel var självklart grymmast.
jag lägger kanske in lite bilder sen.
men dagens var ändå när jag ramlade i vadarstövlar ute på rätt djupt vatten.
jag var helt pisseblöt! inte en torr fläck asså.
som tur är har jag så underbara klasskompisar som lånar ut kläder till mig! ni är guld värda och jag vill gå med er hela tiden!
& bussen hem.. det kanske jag inte ens ska nämna except, hanna olausson, you rock girl!


skola i morgon med spanska direkt på morgonen. det är bara att bita ihop även fast det är det tråkigaste på hela veckan. har dock speech på eftermiddagen så det gör det lättare att sluta klockan fyra. jag bara älskar det!
sitter faktiskt och tänker på vad jag ska tala om i mitt nästa tal.. det ska handla om "my greatest fears", men det kommer gå galant. jag var inte så jättenöjd med mitt förra med det gick ju bra ändå!


nää, nu har jag skrivit alldeles för mycket. inger lär ju orka läsa. men hur mycket bryr jag mig?
jag skriver för mig och om folk vill läsa så är det bara hur kul som helst!

puss o sånt!

1 kommentar:

Anonym sa...

Tur att jag orkar läsa då ;) I love you!