21 september, 2008

na na na na na.

jag kan säga det hur många gånger som helst, jag trivs så jäkla bra tillsammans med mina brudar.
efter att kimbly följ med på hockey åkte vi hem till cornelia för lite byte av kläder, lite smink, lite cider och musik tog vi oss till stenkullen och jonathan.
till en början var jag lite skeptisk men det släppte efter ett litet tag och det blev faktiskt ganska kul.
simon ringde och jag mötte honom och osi. galet!

har precis duschat och nu blir det fix och sen ner till flodala för att kolla på laget som spelar match! hoppas verkligen att ida är där eller att hon spelar.


So, so what
I'm still a rock star
I got my rock moves
And I don't need you
And guess whatI'm havin more fun
And now that we're done


kimberly, ida, felicia, cornelia, petra & natalie
TACK för en bra kväll!

puss o sånt!

Inga kommentarer: