13 april, 2009

efter en lång hel hos pappa är jag back at my mom's house.
har degar one tree hill hela morgonen och har precis börjat städa lite.
min mamma har haft ett litet ryck idag..

hon har:
oljat altanen
oljat balkongen
flyttat soffan
dammsugit hela undervåningen
dammsugit övervåningen
flyttat byråer
bytt tyget på alla kuddar
och säkert nåt mer.

ibland blir man ju bara så jävla trött...

& just de ja! hon tjatar på mig att jag ska tvätta och städa mitt rum.
OCH JAG SKA. bara inte nu.



ska bara kolla lite facebook, bloggar, plugga, one tree hill, andra avenyn, smsa lite, kanske läsa lite i min bok, men SEN, då städar jag mitt rum.
AIGHT?


totalt meningslöst inlägg.
bra att inte så många läser min blogg då. (jag är flummig idag)

PUSS Å SÅNT!
jo, jag saknar dig s-s-skiiiiiit mycket idag.

1 kommentar:

Isa sa...

jag saknar dig med :)