05 april, 2009

om dig
namn: towe charlotta andersen lomander
smeknamn: towt, tott, totten, tord, toot, tottan, toivo, towelicious, towiatorn.. osv!
piercingar: öronen, näsan
tatueringar: en, Lillebror.
längd: 167 tror jag allt!
skostorlek: 38
hårfärg: brunt med jättemkt utväxt!
önskar du att du bodde någon annanstans: tyskland.
vilket shampoo användner du: goldwell.
din största fobi: att mina nära ska dö.

din första
operation: foten.
piercingen: öronen
första priset: antagligen på nån fotbollscup..
husdjuret: grodor&fiskar!
första kärleken: kimmen.

just nu
äter du: ingeet.
dricker du: icas päroncider.
ska du: egentligen städa lite på mitt rum.
lyssnar du på: MGMT - electric feel
tittar du på: datorn?
har du på dig: mjukisar.

din framtid
barn: många!
giftenmål: antagligen inte.
karriär: RIK!

antingen eller
läppar eller ögon: ögon
kramar eller kyssar: kyssar
kortare eller längre: längre
snygg mage eller snygga armar: mage

har du någonsin
brutit ett ben: ränkas tårna?
rymt hemifrån: när jag var liten, ja.
krossat någons hjärta: tror jag inte..
nobbat någon (som haft känslor för dig): nääj.
gråtit när någon dött: eeh JA.

tror du på
mirakel: kanske.
tailens: ?
magi: ja
himlen: nej
änglar: ja

senaste
film du hyrde: haha ingen aning
låten du lyssnade på: gråsparven som sjunger just nu
låten du hade på hjärnan: oj, vet inte..
personen du ringde: anna kanske
personen du kysste: tom

för eller emot
långdistansförhållanden: det är väl upp till var och en?
utnyttja någon: emot..
droger: emot
sex före äktenskap: för!
köra onykter: emot!
förhållanden: det kan ju vara braa..
antal gånger du varit kär: jag vet inte.
gånger ditt hjärta brustit: ingen än--
hjärtan brustit på grund av dig: ingen aning.
personer från grundskolan du har kontakt med: många som tur äär.
senastebok du läste: eclipse..
personen du fick mail av: mormor!
personen du fick sms av: kimbery <3
gången hela din familj åt middag tillsammans: torsdags

övrigt
vad har du gjort idag: kollat på tv, lyssna på musik, datorn. STEKIGT.
var det kul: fruktansvärt
vad ska du göra ikväll: kolla SATC, sen sova
är du seriös: jag är alltid seriös
var har du ont: mitt fittknä.
använder du hårspray: typ alltid.
favorit serie: GG & OTH i alla lägen.
var du glad igår: början var ett glädjerus som slutade i tårar
stockholm: en stad?
göteborg: världens bästa städ.
kan du sjunga: jadå! lite i alla fall!
spaghetti eller makaroner: skabbe.
ett land jag helst vill besöka: just nu: tyskland
sparar till: sommaren!
dagens dryck: icas päroncider


JÄVLIGT ROLIGT VA?

Inga kommentarer: