19 april, 2009

och jag som ville lägga mig i solen såhär på morgonkvisten!
men icke..
vart tog min sol vägen som jag umgicks med i ca fyra timmar igår?



helg är underskattat.

åkte in med cornelia efter skolan för att fixa present, fotade lite vid vattnet och gled sådär underbart en dag i stan som man bara kan göra när solen skiner.

fredagskvällen hos petra var hur mysig som helst med alla gamla brudar samlade för en gång skull. dansandes till 90-talets bästa är det inte många som kan stoppa oss!
tidig hemgång för min del...
till freyas stora förskräckning! "vet du vart towe är?!"

och igår fck jag äntligen träffa salla, 100 år sen sist! 18 januari för att vara mer exakt.
som så många gånger förr blev det bara en massa tjöt och flum!



IKVÄLL, IKVÄLL, IKVÄLL!
jag längtar tills ikväll!
melissa horn, 22.00, stadsteatern och jag och isabel kommer vara där.
LOVELY!

puss o sånt!

Inga kommentarer: