12 september, 2009

det blev precis som jag ville och trodde. igår var en grym kväll och mitt lyckorus sitter fortfarande kvar. jag har världens finaste tjejer utan tvekan, ni är så oerhört vackra att jag nästan får ont i hjärtat när jag sitter här och skriver. & bryggeriet är mitt nya favorit ställe, för jag menar, vad kan egentligen gå fel när det första man möts av är carolas mitt i ett äventyr? för ett äventyr, det var det vill jag lova! men det nämner vi nog inte här.

freya, carolina, cornelia, ida, petra, felicia & johanna, ja ni vet ju.

just i detta nu sitter jag och väntar på en utav dessa fina tjejor. min lilla chicken, min ida som alltid finns där i hjärtat på ett eller annat sätt och som alltid kommer att finnas där. det spelar liksom ingen roll, för att det har alltid varit vi någonstans.

jag vet inte om det bara är jag, men jag känner så himla mycket kärlek just nu. jag vill bara ha mina bästa hos mig och aldrig släppa, jag vill bara skrika ut hur mycket jag älskar och hur glad jag är att de finns och andas. tacktacktack för att jag fick er!

and when your body's had enough of me
and i'm layin' flat out on the floor
when you think i've loved you all i can
i'm gonna love you a little bit more!

1 kommentar:

Freysi sa...

tack før att vi fick dig! <3