29 september, 2009

så! nu är mitt rum mysigast och jag lovar att ni inte vill veta hur mycket damm som gömde sig bakom min tv asså..

Diego säger:
UPDATERA DIN BLOGG FÖR FAN INNAN JAG DÖDAR DIIIG.


så skrev conne ordagrant till mig så för min egen skull borde jag ju skriva ett hyperintressant inlägg, så min kära läsare, jag hoppas att jag kan tillfredställa era behov. (till conne: jag är ledsen, men dina behov är alldeles för perversa för att någon människa på denna jord skall kunna tillfredställa dem, torris)

för er som träffat mig och pratat med mig idag så kanske ni har hört att jag faktiskt är aningen hes och ni kanske kan föreställa er min reaktion när jag trampar bort mot matsalen och ser på väggen att det står ungefär såhär: cabarét audition idag, towe andersen lomander, 16.20. blir man glad då? jag blev i alla fall inte det. men jag tog mig i kragen, tog tjuren vid hornet och allt vad det heter och sjöng och det gick bra tror jag. så nu hoppas jag bara på det bästa!

slutligen vill jag bara tillägga hur jävla gött det är att vara hemma.
i love it!

1 kommentar:

connee sa...

HAHAHHAHAHAHAHAHA. TORRF****