22 september, 2009

sist jag skrev sa ville jag aka till universeum, och mycket riktigt. jag ger mig inte i första taget sa till universeum akte vi. jag och simon, bästa killen pa denna jord! som jag saknar. sen saknar jag alla andra ocksa. ganska sa mycket ocksa! hoppas att ni tänker pa mig för jag tanker i alla fall pa er. typ hela tiden.

idag har vi varit pa ett chokladmuseum. helt okej tycker jag! köpte med mig hur mycket gött som helst, det kostade ju nästan ingeting, sa jag kunde inte riktigt lata bli!

jag sitter och funderar pa en liten grej. ni vet den där bokstaven som ser ut som ett a med en prick över. den finns inte här. men ä finns ju.. jag förstar inte riktigt logiken, men vad gör det? det är ganska mycket i det här landet som jag inte förstar.

1. varför gar helt sjukt jävla langsamt?
2. varför kan de inte fa till en i allafall hyfftad dialekt pa det engelska spraket?
3. varför äter de bara EN GANG OM DAGEN? (alla far bara en macka till lunch)
4. varför är ALLA tv-program dubbade till tyska? sa vackert sprak är det faktiskt inte..
5. varför är alla lärade typ diktatorer?

jag hade kunnat fortsätta och skriva en massa mer, och det hade varit ganska skönt. för just nu känner jag inte riktigt för att vara sa social mot familjen. de är trevliga, men killen är jävligt skum. & typ emo.

idag ska jag för övrigt fa lösnaglar av "min" mamma. hon är snällis.

tänker pa er!
massa pussar.

Inga kommentarer: