02 november, 2009

han var vackrare än sången

..och jag önskar att jag skrev den.
förlåt om jag tjatar, men winnerbäck. jag kan inte beskriva honom med ord. jag tänkte precis på hur konstigt det egentligen är. det finns låtar med den människan jag lyssnat på i flera, flera år men jag tröttnar aldrig och de betyder fortfarande lika mycket. visst, för mig har innebörden i många låtar ändrats med åren. men det gör liksom ingenting, för jag vet att hans låtar betyder en sak för mig, men kanske en annan sak för dig. alla borde ha någon som han. alla borde få gå på en konsert med någon som han. han är min såndär och jag tror säkert att du har din. min råkar bara vara lars winnerbäck. vissa kan tycka att han är överskattad men för mig är han lite av allt, men mest av allt: kärlek.

Inga kommentarer: