02 november, 2009

varning för ras

nu har skolan börjat igen och det är inte det minsta kul faktiskt. nu städar jag mitt rum och mitt tal hänger tungt över axlarna. då menar jag det det tal som jag inte ens skrivit än. men jag får lita på att jag faktiskt är ganska bra på att skriva och framföra tal helt enkelt.

i morgon har jag gyminstruktion på life så jag får helt enkelt glädja mig åt att jag kommer bli ruskigt jävla vältränad till nästa år, för är det nåt jag kan, så är det att bygga muskler. eller så hoppas jag att det är så.. men ibland när man hoppas eller tror på något tillräckligt mycket så blir det så. typ!

nu ska jag fortsätta lyssna på winnerbäck och städa.
sen vill jag tacka dig som tig dig tid att läsa detta meningslösa inlägg i min ganska meningslösa blogg. blogga är skiten!

kyss.

Inga kommentarer: