07 november, 2009

natten var så kall, vi höll hårt om varann

jag är uppe! tro det eller ej men här sitter jag på jobbet helt ensam.

jag hade en grymmefredag som började med simon, freya och pappa lennart i min soffa, tittandes på idol. när åker eddie ut egentligen? tog oss en sväng, hämtade upp oscar och åkte hem till johanna där hon och de andra soffpotatisarna var. petra blev offer, jag hade alldeles för mycket energi över, spelade in lite filmer, kollade på gamla bigbrother och massa andra FETA grejer.

summa sumarum, soft fredag. nu är jag trött och ska återgå till jobbet och prismärka jävligt mycket tejp faktiskt.
ha en bra dag! puss på det.

1 kommentar:

G A B R I E L L A sa...

svar: Men Towe, ååh tack! Du är ju för underbar alltså, det är tack vare sådana här fina saker som folk skriver som jag orkar kämpa fastän det känns tungt ibland. Tack. Har jag förresten sagt att jag ÄLSKAR ÄLSKAR ÄLSKAR din bild i headern? Fantastisk.