09 augusti, 2009

åh, vad jag verkligen tycker om denna sommaren!

gårdagen spenderades först på jobbet, vidare till freysan och målet var johanna strömberg.
grattis hjärtat!
mycket fjortisar, johnnysar, skratt och pinsamheter, men jag hade skitroligt!

jag vet inte om det bara är jag, men det känns lite som simon sa: "det är ju inte konstigt att man har något emot gråbo, för varje gång man kommer hit så får man ju sina fördomar bekfäftade"

så sant, så sant.


som ett antal gånger förr så kan det ju faktiskt bli lite för mycket av det goda, vilket man oftast känner dagen efter, så dagen i ära har spederats med min bästa freya framför center stage med riktigt jävla god mat som jag lagade. man behöver verkligen sånna här dagar lite då och då och idag var/är tajmingen helt enkelt perfekt.
nu väntar fame och smoothie.


pusspusspusspusspusspuss!
& nu ska jag tänka lite mer på dig.

Inga kommentarer: