20 augusti, 2009

rastlös. jättemycket också.

jag blir så sjukt mycket piggare av att röra mig och de senaste dagarna har jag faktiskt varit helt sjukt duktig. har sprungit runt lensjön och trmpat på träningscykeln här hemma. kroppen mår sjukt mycket bättre! dock lite små ångest över att ha missat bägge träningarna denna veckan, vi har ju faktiskt match på söndag.
heja tollered?
min poäng var heöt enkelt att jag är pigg på kvällarna när jag borde vara trött för att jag har börjar träna.



sitter och lyssnar på pixie lotts use somebody.
sjukt vacker faktiskt.

"i hope it's gonna make you notice
someone like me"


glömde även tacka carolina i förra inlägget, för hennes fina bilder.
vad hade jag gjort utan dig och din kamera? frugan.

nu ska jag försöka tvinga mig själv att bli trött.
i morgon kommer diego hit på morgonen & det är sjukt mycket mys på det.


pusspusspusspusspusspusspusspusspusspusspusspusspusspuss

Inga kommentarer: