18 augusti, 2009

på tisdag åker en utav de finast tjejerna jag känner till london för att plugga ett halvår så därför överraskade vi henne på chez med lite girls night out. mycket skratt och galenheter är det vi gör bäst! fredag lär vi också göra grymt.
sofia, kommer bli tomt utan dig,
så även fast du lämnar oss så tycker jag om dig sjukt mycket!


fick lite smått panik förut när jag vaknade av ett sms från mina lärare där det stod att vi börjar 8.30. fattar ni? 8.30! det bertyder att jag kommer behöva åka 8.00 hemifrån, alldeles för tidigt för lilla mig. galet, men nu börjar vardagen igen..


idag ska jag sola.
jag måste sola,
för jag är så blek att man nästan ser rakt igenom mig. illa!



nu ska jag förtsätta kolla grey's.
KYSS!

1 kommentar:

Sofia sa...

du är underbar, vet du det?
och jag kommer sakna dig, ditt skratt, din humor och det mesta faktiskt <3
massa kärlek till dig Towe!