14 augusti, 2009

jag känner att jag lever loppan väldigt mycket, väldigt, väldigt mycket faktiskt.
men, man måste faktiskt få utnyttja att man faktiskt har sommarlov ett litet tag till. jag har t.o.m köpt block och en kalender..

nu dunkas petter och veronica maggio, och ikväll blir det petter inne på kalaset med hela sommargänget. oj, vad jag kommer sakna denna sommaren när den är över. men det tar vi då, idag är det ännu en kväll att minnas!


jag känner mig lite konstig idag faktiskt, nästan kär. kär i ingenting alls eller kanske kär i allt?


nu ska jag städa mitt rum, som jag förövrigt inte får vara hemma i denna helgen. för min snälla mor har hyrt ut det till några bekanta till dem. mycket trevligt. vart ska jag sova liksom? men det tar vi i morgon kväll.

Vårt pussel passar, legot lägger sig självtaldrig förut har det varit så..
KYSS

Inga kommentarer: