29 juni, 2009

älskling, jag är hemma nu!

ja, nu är jag hemma på kyrkmossen igen, and i like it samtidigt som jag faktiskt inte ville åka hem där ett tag.

jag kan inte riktigt säga om festival är mig grej eller inte. misstro mig inte, jag har haft en sjukt rolig vecka med söta små grannar, lars winnerbäck, maria mena, håkan hellström, sol, underbara vänner, vin och sockerdricka, tatuerade kroppar, snygga män, konstiga varelser, impulsköp av en ny mobil och mycket mer!
med den underbara doft som spred sig sakta men säkert över campingen är faktiskt inte riktigt min grej, sovsäck eller kanske bajamajorna?
men, man måste ju prova för att veta!



samtidigt är jag ju sjukt glad att jag åkte med, för att få se lars winnerbäck tre gånger live på tre dagar, det är något helt fantastiskt. att få höra kom änglar, elegi, hugger i sten, tvivel och alla de där andra låtarna jag kan varenda ord i kan vara det bästa jag vet!

& håkan hellström!
vilken man den där håkan är! nu kan du få mig så lätt var bara sådär underbart vacker att jag bara ville lyfta från marken. & självklart känn ingen sorg för mig göteborg.. vad ska man egentligen säga?


men jag tycker att det är rätt konstigt hur människor man tycker man känner fortfarande kan förvåna en så fruktansvärt mycket? men det är väl meningen att man ska veta när det är dags att släppa taget och inte?




jag vet i allafall att jag har saknat min bästa vän denna veckan,
freya, vi ska dejtapå torsdag, för då kommer jag hem från tjörn.
älskar ju dig något helt otroligt!


puuuss på alla er!

1 kommentar:

emmaaeliisabeth sa...

winnerbäck är en underbar artist :)