30 juni, 2009

efter två underbara och soliga dagar på tjörn är jag lite rödare på ryggen, lite mer utvilad och en klocka och en klänning rikare. jag gillar det faktiskt ganska mycket!


hela min kväll har spenderats med min så sjukt underbara vän carolina.
vi är knäppa och ingen, ja, du hörde rätt, ingen kan göra det som vi och för att försöka att få er att förstå skall jag härmed förklara varför och vad som gör att vi gör allt så fruktansvärt bra.

efter ett telefonsamtal bestämde vi oss för att ses, stämde även träff med jakob nere på bryggan vi drängan.
min girl hämtade mig på moppen, och ja, åter igen hörde ni rätt, vi är 18 år och vi åker moppe. kan vara det roligaste som finns! ni torrisar borde faktiskt prova, jag lovar att ni kommer älska det! man borde fan vara barn så länge det går...
tappen nästa och dricka och godis inhandles och vi brummade vidare ner till drängsered där bästaste jacko väntade.

tjötade ett tag innan han faktiskt inte orkade med oss, men vi gillar honom faktiskt ändå. tyvärr ville jakob faktiskt bada men vi kände inte riktigt för det just då.
men, efter jakob hade gått !
då skulle det fan badas, och utan kläder såklart, nakenbad med publik är fan roligare och goare än du anar! "jag gör bara sånt här med dig!"

kvällen tar inte slut här mina vänner, så chilla.
jag får den briljanta idéen att vi ska skrämma freya när hon är på väg hem från tåget, så vi maskerade oss med både buskar och träd och kröp in i en buske, skrämde freya så att hon nästan kissade i brallan asså! mycket underhållande vill jag lova. skadeglädje är den enda sanna glädjen, så sant!

en ganska lång pratstund med freysan innan klockan tickade på och hennes säng ropade på henne. men carre och jag låg kvar där på asfalten, lyssnade på westlife, gavin och winnerbäck och smsade med vår underbara lille christoffer från sthlm. sen ringde även erik, underbar lilla erkan, sjukt söt kille och jag saknar dem så mycket och hela tiden va!
flytta till göteborg älsklingar!


allt detta har jag och älsklings carre hunnit med på bara några timmar, och skrattar det har vi fan gjort. måste vara det vi är bäst på faktiskt!

så nu känner jag såhär: fattar ni att jag lever ett så sjukt soft liv just nu eller?
jag älskar mitt liv!
jag älskar mitt liv, jag passar på att skriva det nu för det kan ju faktiskt komma en dag som jag faktiskt känner precis tvärtom, och då ska jag fan kunna titta tillbaka på detta sjukt onödigt långa inlägg och minnas hur jävla bra denna dagen har varit.


tänk att något så egentligen litet och enkelt kan vara så jävla underbart och kul?

puss på erm och den största pussen får emma carolina margareta nordström!

1 kommentar:

Carolina Nordström sa...

vi gör dem små detaljerna unika och avgörande. vi får dem små sakerna att bli stora. vi gör det lilla extra och jag älskar dig!