17 juni, 2009

väldigt produktiv dag!
fick en massa grejer avprickade på min "to do-list", är dock aningen fattigare men ett tält, ett par gula stövlar, en spegel och en sminkväska rikare. kändes bra!


för första gången börjar jag verkligen känna att jag är laddad på att dra iväg en vecka med tältet och stövlarna för jag ser så jävla mycket fram emot alla grymme band! winnerbäck (läs: som spelar TRE dagar), håkan hellström, the sounds, volbeat, promoe, timbuktu, keane, maria mena, miss li, smk, thåström och många fler!

tanken slog mig även att detta kan bli det bästa/värsta i hela mitt liv.
jag kanske kommer till insikt att jag hör hemma på festival, kanske kommer jag aldrig åka tillbaka.. man vet aldrig men det är faktiskt en del utav charmen!



nu skall jag nog faktiskt bara göra ingenting.
känner mig inte så peppad på att dra ut på äventyr, så jag gör nog inte det helt enkelt..
kanske film, kanske popcorn, kanske inte popcorn för onyttigheterna har flödat på senaste.
kanske helt enlekt ska hoppa in i duschen nu.

så,
jag signar ut,
slut.

Inga kommentarer: