21 juni, 2009

uppdaterar på packningsfronten: lite bättre än innan! har bra koll och har varit och handlat. känns mycket bra och jag är så laddad att jag nästan spricker!


sitter just nu och lyssnar på beyoncé, sicken kvinna, och klickade in på winnerbäcks hemsida och läste att han kommer släppa en ny skiva och en bok i höst!
lyckan är total! jag älskar när han släpper nytt, jag älskar att då blir det en signering och kanske en turné. kan det bli bättre?

väntar även på att höra nytt från melissa horn.
hon spelade en del nya låtar på sin spelning på stadsteatern och jisses, det var magiskt! hela hon är magi och jag hoppas verkligen på en ny skiva snart.


nu ropar nog luftmadrassen i förrådet på mig.
så om jag inte hinner skriva mer innan i morgon så vill jag bara att alla ska veta att jag öser på peace & love och kommer hem om exakt en vecka.

puss!

Inga kommentarer: