12 juni, 2009


kan inte riktigt hjälpa det,
visste dock inte riktigt vilka som gjort den..

soft dag och kväll med lillebror.
thai & film ä underskattat.

till er som inte riktigt förstår det viktiga med familjen:

de har det viktigaste du någonsin kommer att ha.
de står alltid kvar även fast du skruvar till det och
de älskar allt hos dig.
dina fel och brister älskar de kanske ännu mer än dina bra sidor.
för jag menar, jag tycker att det är svinkul att bråka med min lillebror när han kommer med idiotiska kommentarer. ibland kan jag till och med älska honom när jag måste skrika på honom för att han ens ska visa några som helst tecken på liv på morgonen.
jag älskar min pappa även fast jag egentligen inte alls kommer överens om honom.
och jag älskar min mamma även fast hon är alldeles för överbeskyddande.
för jag vet ju att de gör det utav kärlek.


för kärleken i en familj är det starkaste du någonsin kommer att få uppleva.

där kommer du alltid att sitta.

1 kommentar:

linnea sa...

så himla snygg !