19 december, 2008

av alla ställen på jorden sitter jag just nu på lerums bibliotek. jag har inget att göra och tiden går långsamt. alldeles för långsamt.

var i kyrkan och lyssnade på bland andra amanda förut. otrolig är du vännen! jag blir alldels varm, nästan stolt när du sjunger. jag kommer alltid att tänka på när vi satt uppe hos dig och sjöng disneyduetter. eller kanske när vi byggde våran ökända koja i skogen? med en nödutgång ifall viktor och hans kompisar skulle komma? eller kanske när vi satt på ditt tak? eller sov uppe bland spökena på mitt rum? eller alla gången vi gick barnvallen? jag önskar dig verkligen all lycka i livet, för du är så galet bra!

nu ska jag vänta i ytterligare tjugo minuter på att mamma ska komma. tänk va mycket annat bra jag skulle kunnat göra nu.

puss o sånt!

Inga kommentarer: