02 december, 2008

det ligger i luften, kanske för att jag är sjuk, kanske inte. det är en dålig energi och jag vet att det kommer från dig. men det är inget jag gräver ner mig i för jag vet hur du funkar.

en sida av mig tycker att det faktiskt är ganska skönt att vara hemma och sjuk, eftersom jag sällan kan koppla av. bara ligga i soffan och kolla på film, eller dricka en massa thé utan att behöva stressa i mig det.
medans en annan sida av mig får snart panik. hur mycket missar jag i skolan? har vi fårr nya uppgifter och så vidare. det äe egentligen helt sjukt. sja man verkligen få ha så här mycket i skolan? jag måste gå till botten med det här. ja, det måste jag nog.


nästa vecka hoppas jag verkligen att jag får komma till carolina som ska praktisera på sin salong. mitt hår är förtillfället lite av en katastrof, det behöver toppas, klippas upp och eventuellt färgas lite. sitter faktiskt och spanar in lite hårfärger som hade kunnat passa nu till vintern, är mest inne på kastanjebrunt eller chokladbrunt. va tror du om det carrebruttan? (jag vet att du läser)

nej, egentligen måste jag läsa min jävla bok som jag ska göra en jävla artikel på, TACK GUNAIR.


fuck y'all!
puss o sånt!

1 kommentar:

Carolina Nordström sa...

jag läser alltid & det låter ubersnygggt!! vi kör på det tycker jag! <3 och du? i miss your smile