04 december, 2008

it feels good to be back on track again.

skolan idag var helt okej, vi julpyntade och lyssnade på julmusik hela förmiddagen. jag bara älskar min klass! jeg skall fritera mor din! (norska) & idag pratade vi som normala människor med varandra och det gjorde mig glad och jag är fortfarande glad för det.


ibland kommer jag på mig själv att tänka på dig och sakna dig så som jag kunde sakna dig förut. en vän sa en gång till mig: jag förstår mig inte riktigt på det där med att bryta med någon, har man någon gång sagt att man älskar en person så har man ju. det går ju inte att bara radera.
och ju mer tiden går och ju mer erfarenheter jag salmarpå mig så börjar jag förstå vad hon menar. vi är vänner igen, men på en ny grund och det känns bra. jag hoppas bara att det fortsätter såhär.

& ni, jag gör precis vad jag vill och jag kan ta hand om mig själv.

puss o sånt!

Inga kommentarer: