18 december, 2008

idag har jag och mamma tapetserat köket. det blev snyggt! jag antar att det ligger i generna.

har även städat och tvättat som en riktigt perfektionist, men bra blir det. jag är faktiskt bra på att städa. synd bara att det är så sjukt tråkigt, fast med bra musik så går det faktiskt an.

i morgon är det sista dagen i skolan, om man ens kan säga så. vi ska käka pepparkakor, clementiner och dricka saft. sen blir det nog till krykan en snabbis. sen har jag jullov!! jag kommer njuta av varje sekund! så mycket som vi har slitit denna terminen! men det värsta är nog att jag tror att det blir värre nästa termin.. men det tar vi då! nu är det lördag hos johanna som gäller! och med mina brudar kan det inte bli annat än toppen!

och på lördag ska jag även få träffa dig!

puss o sånt!

Inga kommentarer: