03 maj, 2009

ännu en helg som passerat och känner inte det minsta för att vara seriös med pluggandet. jag orkar bara inte helt enkelt. men jag tröstar mig med att det är cirka en månad kvar tills helvetet är över och den bästa sommaren börjar.
smögen, P&L, jobba, ensam hemma och utomlands med mina tjejer, ja du hörde rätt: mina tjejer. det kan inte bli bättre.


tillbaka till helgen.


torsdagen hos malin, för bra nästan. för god kladdkaka och ett för galet besök av securitas! det är ju tur att jag har världens bästa kimbaz att dela sånna här ögonblick med. kvällen avslutades i sällskap med simon på älskade hot chili. hah!

fredag blev det stek med anna i solen och benen fick faktiskt lite färg. jag är nöjd ja! underbar middag hos stoffe med alla mina favoriter på samma ställe, nästan alla. juntan och middelsex (stavning?) spelade på hottan dagen i ära och vi drog det. nästan lika vingligt som dagen innan när stoffes mamma släppte mig vid tunneln.

lördag var det grill med tapper och hennes goa vän frida. även en ganska snygg bror.. men det är en annan historia. folket fylldes på och det var riktigt trevligt! drog senare hem till simon och möttes utav en och annan full man, skratt, goa citat och en sönderhoppad säng. & jag tyckte faktiskt synd om honom.



några timmars sömn och sen tränade jag fotboll!!!
jag var överlycklig och jag ska nog fan fortsätta.

nu sitter jag och måste plugga. simon kanske är på? ja, förhoppningsvis.
lyssnar även på kickass musik. veronica maggio är min nya favourite. så tanka hennes faktiskt ganska gamla skiva Och vinnaren är.. om du inte har den!

sammanfattningsvis har jag har en rktigt bra långhelg.
fler långhelger åt folket.

och grattis till dig som orkade läsa hela inlägget!
puss.

Inga kommentarer: