31 maj, 2009

facebook är inte så jävla fantastiskt som alla tror!
jag kan inte lägga upp bilder och hela jävla släkten skaffar det.
mormor nyaste familjemedlemmen.
men varför inte lix?
det är ju jättekul att mormor vet exakt när jag festar oså menar jag.

but hey, girls just wanna have fun, right?!



känner mig lite bitter så jag fortsätter...

matchen ska vi inte tala om!
usch, jag kan bli riktigt arg på mig själv asså.
sprang av planen och gömde mig bakom båset.

erling: är du lite arg eller?
towe: jag hade kunnat kapa henne så att hon aldrig mer hade kunnat gå!
erling: jojo, jag vet att du kan det. men du, gör inte det är du go!



alla ni idrottsmän där ute, ni vet ju hur förbnnat roligt det är att förlora med ETT mål när man kämpat som en gnu hela matchen.
tummen upp!


har även solat hela dagen.
känner dock att jag blivit nästan vitare!
jag borde få medalj.
för det är fan inte många som dessutom utan solkräm kan sola hela dagen utan att få färg.
shit, jag är ju grym.

jo, en till god nyhet!
i morgon har jagdet där stora matte b provet.
så, snälla döda mig.


så, jag hoppas att ni orkat läsa mitt ytterst positiva inlägg.
har du det så förtjänar du fan en puss.

puss!

1 kommentar:

felicia sa...

haha, towe. jätteroligt att läsa faktiskt!

"jag känner mig lite bitter, så jag fortsätter" haha, stackarn!
skön som få är du iaf!

kyss