24 maj, 2009

fler långhelger åt folket!
fler långhelger åt mig!

jag gillar långhelger och denna har varit grym.
bal i torsdags med finaste gabriella och finaste simon. åh, ni är så bra!
fredag var det en hel del mys med pappsi och all glass vi köpte.

och lördagen på 40-års fest med min freya var verkligen hur kul som helst.
många fulla människor, flörtiga människor, jobbiga människor, äckliga människor och såklart roliga människor!
men vi gillar det och det är ju tur att man får lära sig så mycket om livet på sånna platser.
eller hur freya?


pervers jättefull man, 46: ska jag lära dig nåt?
towe: jag kan redan en massa!
pervers jättefull man, 46: ja, men ska jag lära dig nåt om livet?
towe: jaja...
pervers jättefull man, 46: dansa aldrig med någon från dingle, de är bönder allihopa!


asså tack så jättemycket pervers jättefull man, 46 för den erfarenheten.
jag svär att jag aldrig ska dansa med någon från dingle.
jag håller mig till pelle, 25.


söt pelle, 25 till min mamma åsa 42:
du är ju förjävla gift asså! kan jag inte få dig så ska jag fan ha din dotter!


jo, men visst,
sjukt rolig kväll igår och tack bästa simon för att du hämtade oss!
guld värt.

vill även tillägga att det är rätt gött att leva.
speciellt när man vet vad som är viktigt och inte.

megapuss!

Inga kommentarer: