10 maj, 2009

i don't know about you, but i had one of the greatest weekends in a long, long time!

ohja! det hade jag verkligen.
fredag med sara och carolines studentskiva med tema james bond var hur bra som helst. och som vanligt med mina favoriter vid min sida blir det alltid ett äventyr. jag slutar aldrig att förvånas!

dagen efter var det som alla lördagar jobb nere i butiken. själv.
mycket underhållande..
som tur var kom freya ner och det blev kebabrulle, cola och prat om dagen innan.
hur bra som helst.

vill ju inte påstå att vi mådde så himla bra, så det blev en hemmakväll som heter duga! ben&jerry's och madagaskar är bra skit.
vaknade exakt 12.34 och kollade på one tree hill.
jag vet inte, men jag tycker att vi hade ett mycket händelserikt dygn, eller vad säger du?


så, tack för fredagen, tack för lyckan, tack för dagen efter och tack för att freya finns.
tack för mig.

Inga kommentarer: