06 maj, 2009

svenne banan, svenne banan, svenne banan, svenne banan.
kan vara sämsta låten med tanke på vem som sjöng den i lördags.


förutom att skolan var meningslös var jobbet likaså. inte på humör direkt!
men, träffade carre efter och det var kul att träffa henne. så inte fullt lika meningslöst!
nämen jag skoja bara med dig bruttan! tycker om dig så jag får ont i magen!



idag är det även mega grattis till simon som fyller 19!
så massa grattis på dig, ibland är du faktiskt världens bästa!
grattis även till lilla kyle!


puss!

2 kommentarer:

Freya sa...

hahahaha, JAG digga raden om "svenne banan" - klockren;)

kimberly sa...

.. och josefine, towe.

det enda jag kommer ihåg från lördags ÄR svennebanan, menar du medlehavsskönheten, hon som sjöng???? GUD. jag får ONT bara jag tänker på henne. whuteva, jag älskar dig. mer än svennebanan.