16 maj, 2009

won't you please smile at me again?


kanonkväll och dag igår.
jag älskar dagar som man bara glider igenom med ett leende på läpparna.

kimbaz och jag tog tåget in till stan och mös på en utav alla 100 uteserveringar som finns i göteborg. klockan slog halv tre och jag och en nervös kimberly satte oss på spårvagnen mot andra långgatan där kim och hennes mor skulle tatueras!
hur snygga som helst båda två och en ännu snyggare man at the studio så att säga. jisses!


hem till bästa vännen med johanna och carolina.
mys på freyas altan, hår & smink och vidare till bästaste andré modig.
riktigt bra kväll med min andra hälft.
vi är ju rätt bra jag och freya, i alla fall tillsammans.



ibland undrar jag hur du tänker?
men samtidigt inser jag att det finns inget att göra åt det.
för du kan inte förändras.


till carolina: tack för att ja.. för att du är du helt enkelt.
till johanna: du är mitt solsken.
till freya: behöver jag skriva mer än tack för att du min?


puss.
och en puss till dig med, känner mig generös idag.

Inga kommentarer: