13 maj, 2009

sitter i mediaverkstan och har så roligt att du hade hoppat högt av glädje.

fast jag är i och för sig ganska glad. spelade match igår, och vi vann!!
yes, you heard me! vi vann.
och jag gjorde avgörande målet, som var sjuukt snyggt, och även en assist på hörna.
nä, men nog med självsmicker.
ville bara att alla som läser denna blogg skulle förstå hur glad jag att spela fotboll igen och hur jävla roligt det kan vara att vinna och göra mål.

jag känner att konflikten mellan sydossetien och georgien inte är så högt prioriterad i mitt huvud.
funderar på att sätta mig hemma.
men vi alla vet ju att det är ju bara sånna saker man säger att man ska göra. för hur ofta händer det liksom?

min mage vill ha mat.
jag vill ha helg.
jag vill ha en galen helg.
jag vill inte gå i skolan.
jag vill ligga och sola.
jag vill bli brun.
så kort sagt:
JAG VILL HA SOMMARLOV.

jag ber om ursäkt för ett flummigt inlägg.
puss!

Inga kommentarer: