06 maj, 2009

"Syftet med denna uppsats att analysera och reflektera över konflikten som pågår mellan georgierna och sydosseterna, med ryssarna vid sin sida, i området Sydossetien i Georgien. Vad är bakgrunden till konflikten och vad har det fått för konsekvenser?"

just nu har jag fruktansvärt roligt som ni kanske förstår.
sitter här i studiestugan och skriver på mitt arbete angående konflikten mellan georgierna och sydossetierna. och frågan jag ställer mig är: VEM FAN BRYR SIG?

inte är det då jag.

heja mister magister thorsson men jag måste bara få säga att detta är faktiskt inte det roligaste arbetet jag gjort.
och jo, ge mig ett mvg är du riktigt gullig!




ey, kimbaz?! liiite hungrig är jag, även fast jag åt mega frukost bestående av två mackor, fil, te och juice.



L-O-V-E

1 kommentar:

ki8mbaaaz sa...

cafét eller? jag orkar inte med detta, asså...